5.0
gebaseerd op 3.606 reviews

Altijd gezellige sfeer en ze leveren topwerk

Sterre - meer dan 3 jaar geleden
Denzel - meer dan 3 jaar geleden
Tiamo - meer dan 3 jaar geleden

Prinz zag er weer mooi en fris uit !Hij was blij en ontspannen toen hij thuis kwam !😊

Prinz - bijna 4 jaar geleden

Weer super gedaan!

Masha - bijna 4 jaar geleden
Guus - bijna 4 jaar geleden

Thijsla is weer mooi geknipt en bedankt voor jullie geduld met hem.

Thijsla - bijna 4 jaar geleden

Heerlijk relaxte omgeving! Alle hondjes zijn super rustig. En wat worden ze mooi getrimd

Drago - bijna 4 jaar geleden

Zoals altijd weer blij! Hond nog blijer met de trimbeurt!

Milo - bijna 4 jaar geleden

Hij ziet eruit om door een ringetje te halen; en keurig op tijd klaar.

Joep - bijna 4 jaar geleden